Eerste Feel Good aan de Rijn succes

Geplaatst op: 8 juli 2014

Door: Rijnweek

Foto: Saskia Zeller

RHENEN – Op de maandagavond van de Rijnweek stond het sponsorpaviljoen vol met vooral dames. Zij kwamen af op Feel Good aan de Rijn. De dames, en heren, moesten met een goed gevoel de tent uit gaan.

Door Marco Geijtenbeek

Madelon van Valburg organiseerde de avond samen met Pauline van Hees. Halverwege de avond heeft van Valburg geen idee hoeveel mensen er zijn geweest: ‘Er zijn zeker 200 sponsoren geweest. Zo is het ook begonnen; een avond om de sponsoren van de Rijnweek te bedanken. Daarnaast waren er 300 kaarten te koop. Maar hoeveel er verkocht zijn, heb ik geen idee van. Het is in ieder geval volle bak. Ik denk dat we wel rond de 400 mensen zitten.’

Door het sponsorpaviljoen verspreid presenteren ondernemers hun producten. Van kapper tot bloemist en van interieurstyliste tot motordealer. Voor ieder zit er wat wils tussen, volgens Madelon: ‘Ik heb van veel verschillende mensen gehoord dat ze het een divers aanbod vinden. En op de modeshow wordt ook heel leuk gereageerd.’

Cassandra Rosendaal-van de Weerd is kort geleden een schoenenzaak in Veenendaal begonnen. Haar lakschoenen zijn ook te zien in de modeshow. Tussen alle leren stappers staat ze trots uit te leggen wat voor luxe exemplaren ze heeft. En daar is deze beurs heel geschikt voor: ‘Ik heb de zaak met drie anderen niet zo lang geleden opgericht. Je moet jezelf op een manier laten zien. En zo’n beurs is daar ideaal voor!’

Of het volgend jaar weer is, laat Madelon nog even in het midden: ‘We hebben heel hard gezegd dat we het niet nog eens zouden doen, omdat er zoveel geregeld moet worden. Maar nu ik hier zo rondloop, zou ik het zo weer doen.’

© Copyright 2020 - Stichting Rijnweek Rhenen

Website ontwikkeld door: Youngwise | Hosted by: i4PROJECTS 'Gewoon ICT zonder kapsones'